♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

پیشاپیش خود را شکست‌خورده نبینید

اگر شما به دلیل ترس از شکست، کار جدیدی را شروع نکنید، در واقع شما پیشاپیش شکست را پذیرفته‌اید. انجام هر کاری ممکن است با موفقیت و یا عدم موفقیت همراه باشد. بسیاری از مردم عدم موفقیت در کار را شکست می‌دانند. ولی افراد موفق آن را یک تجربه به حساب می‌آورند. هر چه تعداد این عدم موفقیت‌ها در کاری بیشتر باشد، در واقع تجربه فرد در آن زمینه برای رسیدن به موفقیت، بیشتر خواهد شد.

حتما داستان اختراع لامپ ادیسون را شنیده‌اید. گفته می‌شود ادیسون برای اختراع لامپ 999 بار عدم موفقیت را تجربه کرد و دفعه هزارم موفق به اختراع لامپ روشنایی شد. در آن زمان وقتی خبرنگار جوانی از او می‌پرسد که: «آقای ادیسون شما بابت شکست‌های متوالی در ساخت لامپ ناراحت نیستید؟»

ادیسون جواب می‌دهد: «من شکست نداشته‌ام، همه‌اش پیروزی بود. من در واقع 999 راه را پیدا کردم که منجر به اختراع لامپ نمی‌شود و سپس هزارمین راه را امتحان کردم.»


نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:15

این فرهنگ در بین ما نیس
من خودم شاهد یک اروچایی بودم در یکی از نمایشگاهها که سعی می کرد میخی را به دیوار بکوبد تا یک چیزی را آویزون کن من از نگاه کردن خسته شدم ولی از کوبیدن خسته نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد