♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

بگذریم

پشت سرم حرف بود حدیث شد ...! 


میترسم آیه شود! ... ...... سوره اش کنند به جعل ..! بعد تکفیرم کنند این جماعت نا اهل... 



صد حرف و یک جواب....مهم نیست... بگذریم 


خوابت شده عذاب؟ ....مهم نیست... بگذریم 


سنگین شده تمام دل من قبول کن 


رفت آن زمان ناب....مهم نیست... بگذریم 


دیشب به گوش سجده زدم حرفهای تلخ 


((تا کی مرا عذاب؟!...))....مهم نیست..بگذریم 


من در تمام زندگیم صبر کرده ام 


کو اجر بی حساب؟؟!...مهم نیست...بگذریم 


دیگر نه راه پیش و نه پس مانده بر دلم 


پلها دوسو خراب....مهم نیست...بگذریم 


خندیده ام به ریش دلم با صدای تو 


آن شور و آب و تاب...مهم نیست ... بگذریم 


گاهی برای سادگی ام گریه میکنم 


از پشت این نقاب...مهم نیست...بگذریم...

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:22

شکوفایی لبخندم
از لبخند توست و غم باری نگاهم
از نگاه تو
تویی که هرگز
مرا نخواهی شناخت
تو یی که هرگز لدتم را
از بریدن برنده ها
درک نخواهی کرد ...
توئی که کلامم را
که مملو از صداقت و مهر است
نخواهی شنید
وعمق بودنم را
نخواهی فهمید
توئی که مرا نخواهی دید
حتی اگر
تمام شمعها را روشن کنی ...و ....
چه اهمیتی دارد ....
نوشته شده توسط بهزاد ( بی نشان )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد