♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

کمی تلخ بخندیم

کمی تلخ بخندیم ....

هر جا میرویم و ظلمی میبینیم همه میگویند :
 

نگران نباشید خدا جای حق نشسته !
 

خدایا ، میشود از جای حق بلند شوی که حق سرجای خودش بنشیند !


33218267777979395570.png

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:30

البته خدا که جای حق نشسته است
ولی میگن حق گرفتنی است نه دادنی

غریبه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:32

پدیده ای بنام

« دانشگاه آزاد اسلامی »



تا به امروز هنوز هیچ اثری از دانش از این پدیده مشاهده نشده است ما هم تعجیلی نمی کنیم و هنوز به انتظار می نشینیم تا شاید یکی دو نسل دیگر علائمی از علم و دانش در این پدیدۀ پسامدرن به عرصه ظهور برسد .

و امّا در باب اسلامی بودن این پدیدۀ نو ظهور آخرالزمانی دیگر نمی توان بی اظهار نظر باقی ماند زیرا از عمر یک نسل در این پدیده چیزی جز فساد اخلاقی و اقتصادی که بنیان فرهنگ خانواده ها و نظام روستاها را برکنده است دیده نشده است . معلوم نیست که چه عمدی در کار بوده که پسوند اسلامی بر چنین پدیدۀ ضد اسلامی افزوده شده است . پدیده ای که برای جوانان ما چه فریب و سراب و فحشاء و برای والدینشان جز ربا و ورشکستگی و بی آبروئی و اعتیاد فرزندانشان ارمغان دیگری نداشته است .

و امّا تنها وجهی که مصداق کامل این پدیده است همان آزادی می باشد . اینهمه هزینه فقط برای آزادی است و لاغیر . آزادی جوانان از هر چه قید و بند و تعهد اخلاقی چرا که مگر می شود با نام مقدس دانش و اسلام اصلاً فکر هیچ فسادی را بخود راه داد ؟ و نیز آزادی والدین ازشرّ فرزندانشان آنهم در وادی دانش و اسلام ؟ دیگر چه بهتر از این ؟ !

والدین عزیز بجای اینکه فرزندانشان را به خارج بفرستند به این دانشگاهها می فرستند که هم نزدیکتر است و هم تاحدودی کم هزینه تر و در بسیاری موارد پر هزینه تر و مهلکتر .

در هیچ جای دنیا آزادی اینقدر گران و خانمانسوز نیست که در این دانشگاه . معلوم نیست که حامیان این باشگاه چه کسانی هستند که حتّی رئیس جمهور آنها را تهدید به عمل انقلابی می کند . براستی که این پدیده ای ضد انقلابی و ضد علمی و ضد اسلامی و ضد آزادگی است و امیدواریم مسئولین دلسوز کشور هر چه سریعتر بنیاد این فتنه را بر کنند و دانش و اسلام و آزادی را نجات دهند .



استاد علی اکبر خانجانی

آمین:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد