♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

گرانبها ترین امانت پدر


آقا پسر جوانی که برای هوسبازی با دختران ارتباط و دوستی برقرار میکنی
و با هزاران وعده توخالی و پوچ دل دختر رو بدست میاوری و دختر( گرانبها ترین امانت پدر) رو به مرز فساد و نابودی کامل زندگی میکشانی!!

آیا میدانی طبق احادیث و تجربه های عملی و شواهد تاریخی و داستان های واقعی که از دیگران شنیده ایم یکی هم پیدا میشود و این بلا ها رو سر خواهر ، مادر ، همسر و دختر خودت میاورد!

ساده تر و عامیانه تر بخوام بگم میشه جمله زیر معادله همیشه زنده تاریخ:

خیانت وتجاوز به ناموس دیگران= خیانت وتجاوز به ناموس خودت 


نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

حرفات کاملا درست است
مثل انعکاس صدا تو کوه ها
وقتی داد بزنی من
صداهایی میاد که میگن من من من من
ولی خوب این حرفایی که نوشته ای یک تصویری تو ذهن آدم می یاد
واقعا تو این روابط فقط مردا مقصرند
و دختر بلانسبت اینقدر کودن هستند که خودش رو دستی دستی تو آتش می اندازند
چرا پس اون همه تعریف و تمجید ازشون کجا رفته
که با یک کلمه ی دوستت دارم خودشون رو ولو کنن
بعدش هم منتظر بشوند که خواهر یا مادر و یا همسر اون آقا
تقاص کار ش را پس بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد