♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

انسان چو شمع


شبی یاد دارم که چشمم نخفت

شنیدم که پروانه با شمع گفت


که من عاشقم گر بسوزم رواست

ترا گریه و سوز و زاری چراست؟


بگفت ای هوادار مسکین من

برفت انگبین یار شیرین من


چو شیرینی از من بدر می رود

چو فرهادم آتش به سر می رود


همی گفت و هر لحظه سیلاب درد

فرو می دویدش به رخسار زرد


تو بگریزی از پیش یک شعله خام

من استاده ام تا بسوزم تمام


تو را آتش عشق اگر پر بسوخت

مرا بین که از پای تا سر بسوخت...

نظرات 4 + ارسال نظر
رئوف غلامی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:08

هر کس به تمنای کسی غرق نیاز است

هر کس بسوی قبله خود رو به نماز است

با عشق در آمیخته در سوز گداز است...

(ممنونم که منو دوست خوب خطاب کردید / گرچه هنوز راه زیادی در پیش دارم تا لایق این عنوان باشم ) بازم ممنونم .

[ بدون نام ] شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:21

در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای
سوختم زین آشنایی ای خوشا بیگانگی

سمانه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:11 http://parastesh1.blogsky.com

مجنون نشد آرام پذیر از رخ لیلی

دردیست جدایی که به درمان نرسیده ست

ترمه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:27 http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی

اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفخ تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید
ما مشاوره رایگان هم به تمام دانشجویان داوطلب ارشد ارائه می کنیم



حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد