♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

یار

می کند برپا برایم آخر این دلدار.....دار
می فرستد عاقبت برپیکربیمار........مار

عرصه رامی آوردبر عاشق دلتنگ....تنگ
روز روشن را کند با اندکی گفتار......تار

می گذاردپیش پایم با لب بادام.......دام
تابگریم همچو بلبل دردل گلزار .........زار

عاشقش رامی کندباحیله ونیرنگ.....رنگ
می کنددرچشم من این دلبرغمخوار...خار

می کند دیوانه ای رابادلی آرام .........رام
بهر من هرگز نگردداین بت عیار...........یار

6eb007e7ce2e9a41890806ec777e9118-425


گاهی دلم تنگ تو می شود …
به تمام دلایلی که نیستی …
و به اجبار آروم می گیرم …
چه اجبار تلخی …

نظرات 4 + ارسال نظر
رئوف غلامی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:29

میکند دیوانه را با دلی آرام....رام

به من هرگز نگردد این بت عیار....یار

(مثل همیشه بی نظیری دوست خوبم. تو دلیل دنیای مجازی من)

سلام ممنون از حضورت دوست خوب من

فرشاد پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:20 http://kimkam-land.tk/

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سری بزنی و به جمع ما به پیوندی

MaMal00 پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:58 http://3razm.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ باحالی داری
خواستی به ما یه سر بزن
تبادل لینکم میکنیم اونم از نوع لوگو دارش منتظرتما

امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:55 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد