♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

دلم بی تاب



                  اگر برای تو شعری عاشقانه بخوانم

                  این شعر تا ابد با تو خواهد زیست
                
                  حتی وقتی که من دیگر نباشم!

                  یا وقتی که دیگر میان ما عشقی ( مراد دوستی هاست ) نباشد

                  شعر عاشقانه بیشتر از آدمها می ماند

                  عاشقانت ( مراد دوستان )  تو را ترک می کنند

                  اما شعر عاشقانه

                  همیشه با تو خواهد بود

                  پس بگذار برایت شعری عاشقانه بخوانم!

                  شعری از اعماق جان

                  که مرا به یاد تو آورد . . .

                  شعری که همیشه با تو بماند

image025.gif

عاشقم عشقی نهان است در دلم

حرف ها و سخن هاست بر روی لبم

 
دلم بی تاب و من هم بی قرارم

چِشَم گریان ومن چشم انتظارم

 
نگاهم پر ز امید و لبم خاموشِ خاموش

به وقت دیدارش شوم مدهوش مدهوش

 
روز و شب من در فراقش گِریَم به حالم

ظهر و عصر دعاگویِ وصالم به خدایم

 
صد دریغ و افسوس کاو نمی داند

وز نگاهم عمق تنهایی نمی خواند

 
به دل دارم آن حسرت آغوش گرمش

یقین دارم نمی جوید مرا دستان سردش

 
دیدم آن چشمان مستش،صدجام دادم به دستش

ساقی اش بودم شب و روز،مست آن چشمان مستش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد