♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

خدای من


همیشه بیاد داشته باشیم از کسی که نتیجه احساس آنی دو نفر است نباید انتظار


 یک احساس ماندگاررا داشت.دنیا زادگاه احساس ، بستر رویا پردازی و جنگ میان عقل 


و احساس و مدفن آرزوهاست ...


آنگونه زندگی کنیمکه احساسی معلول را در بستر زندگی بر جای نگذاریم تا نسلهای آینده 


از این ژن معیوب مارنج نبرند همچنان کهما از گذشتگانرنج می بریم . آنها نمی دانستند از آتش 


 خاکستر سرد بجا می ماند ...



گفتم: خدای من، دقایقیبود در زندگانیم که هوس می کردم سر سنگینم 


را که پر از دغدغه ی دیروز بود وهراس 


فردا، بر شانه های صبورت بگذارم، آرام برایت بگویم و بگریم، در آن لحظات شانه های تو کجا بود؟

نظرات 2 + ارسال نظر
دانایی پور یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:11

سلام یلداخانم
گهگاهی میام وبه وبلاگتون سرمیزنم ونظرمیدم ولی متاسفانه قابل نمیدونیدونظرات منوتاییدنمیکنید
به هرصورت مطابتون عالی وموردتحسین هست
موفق وپیروز

سلام ممنون از حضور گرمتون

احمد-ا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56

آنجا( بیان آزاد) رو که دیدم
انتظارداشتم که
اینجا( خدای من ) ی هم باشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد