♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

از این زمانه دلم سیر میشود گاهی

هوای خانه چه دلگیر میشود گاهی

از این زمانه دلم سیر میشود گاهی

 

عقاب تیز پر دشتهای استغناء

اسیر پنجهء تقدیر میشود گاهی

 

صدای زمزمهء عاشقان آزادی

فغان و نالهء شبگیر میشود گاهی

 

نگاه مردم بیگانه در دل غربت

به چشم خستهء من تیر میشود گاهی

 

مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز

جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی

 

بگو اگر چه به جایی نمیرسد فریاد

کلام حق دم شمشیر میشود گاهی

 

بگیر دست مرا آشنای درد، بگیر

مگو چنین و چنان دیر میشود گاهی

 

به سوی خویش مرا میکشد چه خون و چه خاک

محبت است که زنجیر میشود گاهی

نظرات 1 + ارسال نظر
๑۩ دفتر غم ۩๑ ● مجیدخلجی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:21 http://daftaregham.ir

๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

سلام دوست عزیز خوبی؟

شما را به وب سایت مجیدخلجی با عنوان
"دفتر غم" با مطالب عاشقانه دعوت میکنم ...
منتظره حضور گرم شما هستم ...

داستان های عاشقانه/ متن های عاشقانه/متن های کوتاه ی عاشقانه /
عکسهای عاشقانه/اس ام اسهای عاشقانه

نویسند: خود مدیر وب سایت مجیدخلجی

www.daftaregham.ir

daftaregham@ymail.com

= - = - = - =- = - = - = - = - =

وب سایت دفتر غم رو به دوستان
خود معرفی کنید

= - = - = - =- = - = - = - = - =

۞ طراح قالب مجید خلجی ۞


๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد