♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

دلتنگی

دیگر دستم به نوشتن نمی رود . دیگر از آن احساسهای گذشته ،

ازآن عشق سرکش، از آن روح بارانی وآن شتاب برای رسیدن خبری نیست .

دیگر درآسمان دلم هیچ پرنده ای را در حال پرواز نمی بینم .

دیگر هیچ اشتیاقی برای دیدن نیست ،

دیگرهیچ نیازی برای بودن نیست و دیگر هیچ عشقی برای زیستن نیست .

کتابچه ی زندگیم را بستم و چیزی از جنس سنگ بر روی آن گذاشتم.

درونم چیزی پیدا شده که می خواهد من باشم و نباشم .

نمی دانم چرا ، دوست دارم مثل گذشته با احساس باشم

ولی انگار کسی از من می خواهد سنگ باشم ، با خودم نامهربان باشم.

هستم ولی نیستم .دیگر قلبم برای هیچ کس نمی تپد .

دیگر جسمم جستجوگر هیچ ستاره ی درخشنده ای نیست.

دلم تنگ است . دلم برای کسی تنگ شده است که

پاورچین پاورچین حصار تنهایی مرا شکست ،پایش را روی سیم خاردارهای دل گذاشت

و براحتی روحم را از آن خودش کرد.

دلم برای کسی تنگ است که نمی دانم کیست ؟نمی دانم چیست ؟

بغض گلویم حرف دلم را ناگفته شکسته است .

اشکهایم همچون ابر بهاری چمن زار دلم را خیس می کند.

ایکاش باران می بارید تا من روحم را در آن می شستم

و پاک می شد خالی از هرگونه عشق و احساسی .

ای کاش هیچ چشمی در گرو چشمانم نبود .کاش هیچ قلبی برایم نمی تپید .

کاش هیچ کس منتظر دیدنم نبود .کاش هیچ کس مشتاق شنیدن صدایم نبود .

اگرچنین می شد کوله بارم را می بستم

و از این دیار خاکی ،روزگارپست و بی حساب می رفتم ؛

طوریکه حتی گرد کفشهایم هم روی زمین باقی نمی ماند .

شاید پرواز می کردم .شاید در آسمان جایی برای من پیدا می شد .

فکر نمی کنم آن جاانتظار مفهومی داشته باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
asal جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 http://jighil.blogfa.com

سلام وب جالبی داری
منتظر حضور گرمت هستم....

احمد-ا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:22

چه جالب !!!
وقتی دستت به نوشتن نمی رود ، این می نویسی از دلتنگی
وقتی هیچ عشق و احساسی در خود نمی بینی ایت همه عاشقانه و احساسی قلم می زنی از دلتنگی
مرا چگونه دوستی با تو باشد تا دعا کنم
همیشه این باشی که
برایمان اینگونه
قلم زنی Yalda

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد