♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

شک...


گاهی به خودم ،

                    نسلم ،

                             هدف هامون ،

                                            معیارهامون،

                                                           به الگوهامون شک می کنم !

به کجا باید می رفتیم و کجاییم؟

خواستن چی بسازن و به کجا رسیدن ؟

واقعا باید کدوم رو انتخاب کرد؟

               اسلام و تمدنی که بزرگان میگن؟

                                                 و یا دینی که اکثریت دارن؟

                                                                      و یا تلفیقی از هردو؟

ولی هیچ گاه از حقیقت نمیتونم چشم پوشی کنم

چون همیشه سعی می کنم با عقلم جلو برم نه با گوش ها ...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:57

من هم بار ها با عقلم جلو رفتم و بار ها نیز شکست خوردم پس عقل من کامل نیست و نیاز است که تجربه ای هم در کنارش باشد و یا راه بلدی

ری را شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:16 http://darodivar.blogsky.com

همین تردیدها جذاب هستند و گاهی همین تردید ها خود هدف هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد