♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

مهر و مه !


به شبهای جدائی بسکه که با یاد تو خو کردم


دل از غم سوخت لیک از دیده کسب آبرو کردم


ز مهر و مه از آن گفتم بود روی تو روشن تر


که با مهر و مهت یک روز و یک شب رو به رو کردم


مگر سر زد نسیم صبح دم بر سنبل مویت


که از بویش مشام جان و دل را مشکبو کردم


بیان حال خود می کردم و توصیف جانان را


بهر مجلس که از مجنون و لیلی گفتگو کردم


دم پیر مغان کرد آگهم از رمز هوشیاری


پس از عمری که خون اندر دل، جام و سبو کردم


اگر اهل دلی دیدی سلام من رسان بر وی


که کمتر یافتم هر جا فزونتر جستجو کردم


مرا در نوجوانی آرزوها بود چون "صابر"


به پیری چون رسیدم ترک آز و آرزو کردم..

نظرات 2 + ارسال نظر
negash.ir جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:23 http://negash.ir

ســلام بـــــا قـــالـبــــــــ هــای حــــرفـــه ای مـــــنتظر حـــــضور شــــما هـــستیم

مــــوفــق باشــــید.

سالاری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:56

جالب بود ولی تا حدودی خنثی هست و احساس عمیقی در کلماتش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد