♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

دلباخته ام!

من در آن وحشت پائیزی چشمان تو پر پر شده ام.

من از آن روز که دیوانه چشمان شرر بار تو ام

مثل شمعی که به آشوب دلی می سوزد،

همچو پروانه خود سوز به زنجیر شکر خند تو ام.

نه که در مستی خاموش غزل های تو ام؟ نه که در خنده شیرین تو جان

 باخته ام؟

نه که در ساحل آرام تو مانوس تو ام؟

نه که در آینه میخندم و در عافیت ام؟

من ازین خستگی سایه موهوم پریشان حالم. نه کرانی پیداست!

نه نسیمی به گذرگاه تنم می پیچد!

دل من بسته ، تنم خسته ،به آشفتگی تنهایی است.

نه کلامی بر لب! نه پیامی در جان نه نشانی بر جا نه امیدی در دل!

من ندانسته به شوق سخن عشق تو دلباخته ام

قصه رنج شقایق هایم

یادگار سفر چلچله ها

راز صدها دل هجران زده ام

و در این ساحل تنها و خموش

سایه ای در گذر پلک دو چشمان تو ام.

من هنوزام که هنوز است تو را میخوانم

من تو را می جویم من تو را میخواهم

من به لبهای ترک خورده و خشکیده تو را میخوانم

من هنوزام که هنوز است به آواز دلم میگویم،نگرانم نگرانم،نگرانم،

نگران نگران سفر خاطر تو

نگران شب تنهایی تو

نگران دل غمگین تو ام.

نظرات 3 + ارسال نظر
hohsh.blogsky.com پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:44

چه چیزی باعث می شه که آدمای مثل ما که سنی ازم رفته رو بیاریم به وبلاگ نویسی حتی خیلی از ما ها با وجود داشتن همسر و فرزند و نوه هنوز احساس می کنیم به اونچه که دنبالش یک عمر دویده ایم اشتباهی رسیده ایم و میام دنبال اون گم شده تو فضا های مجازی می گردیم ولی باز هم پیداش نمی کنیم بعدش هم کرکره وبلاگ را می کشیم و از هر روز نویسی به هفته می رسیم بعد ماه و بعدش هم همین طور به امان خدا رهاش می کنیم

سلام نمیدونم حتما مشغله کاری

سالاری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:11

معمولی.نظر خاصی ندارم

رئوف غلامی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:58

فقط میتونم بگم عالی بود.

slm mc az mohabatetun ke sar zadid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد