♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

بیتوته!

پرواز به آنجا که نشاط است وامیدست 
پرواز به آنجا که سرود است و سرور است. 
آنجا که سراپای تو، در روشنی صبح 
رویای شرابی است که در جام بلور است. 

آنجا که سحر، گونه گلگون تو در خواب 
از بوسه خورشید، چو برگ گل نازاست. 
آنجا که من از روزن هر اختر شبگرد، 
چشمم به تماشا و تمنای تو باز است! 

من نیزچو خورشید، دلم زنده به عشق است 
راه دل خود را، نتوانم که نپویم 
هر صبح ، در آیینه جادویی خورشید 
چون می نگرم ، او همه من، من همه اویم!

نظرات 1 + ارسال نظر
سالاری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:04

شعر سرشار از شور و نشاط است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد